BLOG

Melangkah ke alam impian yang mempesonakan: Luna Lights Wonderland kini menerangi Melaka!

 

Bersedia untuk terpesona dengan pertunjukkan bercahaya pada musim cuti Disember ini! Luna Lights Wonderland kini telah berada di Melaka, mengubah Ayer Keroh Heights menjadi sebuah alam ajaib yang penuh dengan cahaya yang mempesonakan, pemasangan yang menawan dan pengalaman yang tidak dapat dilupakan.

 

 

 

Permandangan Bak Gemerlapan Bintang Menanti:

 

Melangkah melalui pintu masuk Luna Lights Wonderland yang bergemerlapan adalah seperti melangkah ke alam mimpi yang hebat. Lebih 1.4 juta lampu LED berkelip-kelip menerangi malam, menganyam cerita keajaiban kosmik, alam bawah air yang berkilauan dan hutan yang mempesonakan.

 

Imej kredit: Patrick Heart via Facebook

 

 

Terokai Dimensi Yang Mempersonakan:

 

Luna Lights Wonderland bukan sekadar tontonan; ia satu pengembaraan yang mengasyikkan. Sesat dalam lima zon bertema yang berbeza:

 

Angkasa Lepas: Berlepas ke perjalanan kosmik melalui buruj, nebula dan planet yang berkilauan, rasakan kekaguman alam semesta terbentang di hadapan mata anda.

 

Akuatik: Menyelam ke kedalaman dunia bawah laut yang menakjubkan, di mana terumbu karang yang bertenaga, hidupan laut yang suka bermain dan keajaiban bercahaya yang memukau menyemarakkan imaginasi anda.

 

Haiwan: Lewati perjalanan safari melalui hutan yang bercahaya, bertemu dengan makhluk bercahaya yang megah yang menjadi hidup di bawah langit malam.

 

Romantik: Bersiar-siar melalui terowong lampu berputar dan hati yang berkilauan, membisikkan sesuatu yang manis di bawah kanopi kunang-kunang langit.

 

Hutan: Bersiar-siar melalui pseona hutan di mana pokok-pokok bercahaya yang menjulang tinggi, cendawan berkilauan dan kunang-kunang berkelipan mencipta suasana dongeng.

 

Imej kredit: Patrick Heart via Facebook

 

 

Di Sebalik Cahaya:

 

Luna Lights Wonderland menawarkan bukan sekadar magik visual. Naiki River Cruise yang memukau, terokai terowong "Cinta" dan "Star Wars" yang mempesonakan, atau tangkap gambar epik di pelbagai zon gerai foto. Bagi mereka yang berjiwa muda, terdapat permainan karnival yang menarik dan gerai makanan yang lazat yang menyajikan hidangan tempatan.

 

Sambutan Untuk Semua:

 

Sama ada anda sedang mencari malam temu janji romantis, persiaran keluarga yang ajaib atau pengembaraan yang tidak dapat dilupakan bersama rakan-rakan, Luna Lights Wonderland berjanji untuk menjadikan musim cuti ini benar-benar istimewa.

 

Berikut ialah beberapa butiran tambahan untuk menarik minat anda:

  • Tarikh: Disember 15, 2023, to Februari 18, 2024 (7 Malam to 12 Pagi)

  • Lokasi: Melaka Wonderland, Ayer Keroh, Melaka

  • Tiket: Dewasa (13 tahun ke atas) - RM15, Kanak-kanak (12 tahun ke bawah) - RM8

  • Tawaran Istimewa: Dapatkan 10% diskaun tiket Waterpark anda dengan pra-tempahan!

 

 

Jadi, jangan lepaskan peluang ini untuk merasai keajaiban Luna Lights Wonderland! Kumpulkan orang yang anda sayangi, ambil kamera anda, dan bersedia untuk terpesona oleh kawasan ajaib musim sejuk yang bercahaya tidak seperti yang lain.

 

Untuk maklumat lanjut, sila layari: https://www.facebook.com/lunalightsw/

 

Diharapkan anda akan menikmati lawatan anda ke Luna Lights Wonderland!